Operatorul german de telecomunicatii in Deutsche Telekom a dotat o casa in centrul orasului Berlin pentru a afla parerea cetatenilor despre noile tehnologii pe care compania se pregateste sa le scoata pe piata. Conceptul se bazeaza pe un sistem de monitoare cu plasma montate in fiecare camera. Pot fi folosite pentru divertisment sau informare si sunt conectate la cateva PDA-uri prin intermediul unei retele wireless.

"Oricine poate vedea imediat cat de simplu si de eficient solutiile de comunicatii oferite de noi integreaza fiecare aspect al vietii cotidiene", a declarat Achim Berg, membru al consiliului de conducere al T-Com, divizia de telefonie fixa a Deutsche Telekom.

Locatarii pot sa comunice intre ei sau cu exteriorul prin intermediul unor dispozitive multimedia ce permit trimiterea de e-mail-uri, imagini sau mesaje text. Copiii pot fi supravegheati in permanenta cu ajutorul camerelor de filmat. Daca cei din casa doresc sa faca un tur al Berlinului in timp ce fac exercitii de intretinere, este de ajuns sa utilizeze aparatul de alergat si sa porneasca ecranele cu plasma, care le vor oferi un tur virtual prin oras. Imobilul a fost construit de WeberHaus, mobila a fost furnizata de Neckermann, iar automatizarile au fost realizate de Siemens. "Este un prototip. Dorim sa aflam parerea germanilor obisnuiti despre acest fel de tehnologie", a explicat administratorul imobilului, Anne-Kathrin Berends. Aparatele cu care este dotata casa vor ajunge pe piata in maximum 18 luni.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri