LG Romania, subsidiara romaneasca a producatorului de echipamente electronice LG Electronics, sustine ca 60% din consumatori detin un monitor LCD, iar in perioada urmatoare acest segment va cunoaste o crestere de 40%.

Pentru urmatoarele 6 luni, cererea pentru aceasta categorie de monitoare va fi in crestere, 40% dintre consumatori afirmand ca intentioneaza sa achizitioneze un monitor LCD in aceasta perioada.

Cea mai mare cerere va fi inregistrata pentru modelele de monitoare LCD cu diagonala de 17 inci si 19 inci, urmate de modele cu diagonala wide de 20 inci, respectiv 22 inci conform rezultatelor.

„Consumatorii de pe piata locala se orienteaza din ce in ce mai mult spre achizitia unui monitor LCD cu diagonala mare, care ofera functii specifice, cum ar fi tuner TV integrat, tehnologie multilink sau port USB integrat. Pe segmentul de telefonie mobila, o cerere in crestere este inregistrata pentru modelele touchscreen, portofoliul LG pentru acest tip de terminale fiind dezvoltat prin modelele recent introduse pe piata locala, precum LG Renoir si LG-KP500,” a declarat Han Khyu, presedinte al LG Electronics Romania.

LG este lider de piata pe segmentul de monitoare LCD, cu o cota de piata de 23%, pozitie mentinuta pe parcursul anului 2008 (ianuarie - octombrie 2008).

Pe segmentul de telefonie mobila LG a inregistrat la nivel loca o cota de piata de 8% in perioada mentionata.

“Estimam o crestere a cotei de piata pe segmentul telefonie mobila avand in vedere cererea ridicata pentru terminalele cu functii multimedia si ecran tactil,” a adaugat oficialul LG

Principalii competitor ai companiei sunt Samsung, Sony, Panasonic, Benq, Acer si Nokia pe diferite categorii de produse.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri