Orange Romania, cel mai mare operator de telefonie mobila de pe piata romaneasca, a realizat anul acesta investitii de 200 de milioane de euro in extinderea retelei de telecomunicatii si a celei de distributie.
Investitiile cumulate ale Orange in Romania in perioada 1997-2008 au depasit 1,6 miliarde de euro.

Compania a deschis cel de-al 101-lea magazin din reteaua proprie, iar investitiile operatorului in reteaua de retail s-au ridicat anul acesta la 5 milioane de euro.

„Numai in acest an am investit aproape 5 milioane de euro in extinderea retelei de distributie Orange prin deschiderea unor noi magazine proprii si sustinerea partenerilor eficienti care s-au extins in orase si in zonele rurale. Anul viitor vom continua sa ne urmam strategia de dezvoltare echilibrata a retelei de distributie, prin deschiderea de noi Orange shop-uri si sustinerea partenerilor eficienti in extinderea teritoriala a propriilor retele de magazine”, a spus Florin Popa, Sales&Distribution director Orange Romania.

Cu cele 101 de magazine proprii, 1.100 de magazine partenere si aproximativ 35.000 de puncte de vanzare a cartelelor preplatite, Orange continua sa detina cea mai ampla retea de distributie a unui operator de telecomunicatii mobile din Romania.

La sfarsitul lunii septembrie 2008, Orange Romania avea venituri de 349 milioane de euro, in crestere cu 7% in al treilea trimestru fata de aceeasi perioada a anului precedent, iar numarul clientilor se ridica la 10.208.000
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri