Romtelecom, unul din cei mai mari operatori de comunicatii din Romania, a introdus acordul privind nivelul calitatii serviciului de acces (SLA) la Internet Clicknet, pentru clientii companii, fara taxe in varianta standard, lansand totodata cea de-a doua oferta comuna cu Cosmote destinata clientilor corporate.

Acordul privind nivelul calitatii serviciului (service level agreement - SLA) garanteaza, in cazul serviciului Clicknet, o perioada maxima de restabilire a conexiunii, in cazul unui deranjament, de 12 pana la 24 ore si, totodata, in functie de perioada in care serviciul nu este functional, este asigurata compensarea prin deducere din abonamentul lunar Clicknet.

Serviciul este disponibil in 2 variante: Standard, oferit automat si gratuit tuturor clientilor, si Advanced, oferit pe baza de abonament lunar de 3 euro, fara TVA.

In aceasta perioada Romtelecom a si lansat noile oferte comune cu Cosmote, pachetele de servicii Basic Office 3 si 6 valabile pentru clientii noi si existenti

Romtelecom a afisat in primele noua luni ale anului trecut afaceri de 656,4 milioane de euro in crestere cu 1,1% fata de perioada similara 2007, cand compania a afisat afaceri de 649 milioane de euro.

Principalii competitori ai Romtelecom pe piata romaneasca sunt Orange Romania, Vodafone, Zapp, RCS&RDS si UPC Romania .


Mai multe articole din sectiunea IT & C »



Citeste si
Cele mai importante declaratii ale managerilor IT&C din ultimele luni