Nokia a lansat trei noi modele de telefoane, care includ succesorul modelului Nokia 6300, cel mai mare producator de telefoane mobile incercand sa castige o cota mai mare in contextul unei piete in scadere.
Vanzarile de telefoane vor scadea in acest an, din cauza retinerii consumatorilor de a cumpara noi aparate in mijlocul recesiunii economice, iar stocurile au fost marite, la sfarsitul anului, de furnizorii de telefoane mobile.

Modelul Nokia 6700 Classic, urmasul Nokia 6300, care a fost printre produsele de top (dupa vanzari) ale Nokia pentru mai multe trimestre, va fi vandut pentru 235 de euro fara taxe locale, incapand din trimestrul al doilea. Modelul va dispune de o camera cu 5 megapixeli si navigatie GPS care contine programul Nokia Maps.

“Noul nostru produs imparte acelasi “ADN” ca predecesorul sau si speram ca acesta va fi unul dintre cele mai bine vandute modele ale noastre in 2009”, a declarat vice-presedintele Nokia, Soren Petersen.

De asemenea, Nokia a lansat modelele 6303 si 2700, care sunt de asteptat sa se vanda la un pret de 135 euro si respectiv 65 de euro, fara taxe locale.

Nokia Oyj, cel mai mare producator de telefoane mobile din lume, a anuntat ca profitul din al patrulea trimestru a scazut mai mult decat estimau analistii, in contextul in care clientii ezita sa isi mai schimbe telefoanele mobile ca urmare a crizei economice mondiale.

Profitul net a scazut cu 69% in al patrulea trimestru, la 576 milioane euro, comparativ cu 1,84 miliarde euro ce reprezinta profitul net obtinut in aceeasi perioada a anului trecut, a anuntat compania finlandeza intr-un comunicat. Veniturile au scazut cu 20%, la 12,7 miliarde euro. Analistii estimau un profit de 975 milioane euro si vanzari de 13,1 miliarde euro.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri