Un purtator de cuvant al Microsoft a anuntat ca firma testeaza intern o noua versiune a serviciului de cautare online numit Kumo, scrie Washington Post.
Serviciul nu este inca disponibil in afara companiei si este evident ca Microsoft se straduieste sa concureze cu gigantul in cautari web – Google, spun analistii.

Noul serviciu a fost prezentat intr-un memoriu intern trimis de conducerea diviziei de cercetari pentru servicii online ale companiei si nu a furnizat detalii despre noile caracteristici ale acestuia.

“Kumo.com exista doar in interiorul retelei companiei, si in cazul in care avem destule raspunsuri ii vom redirectiona traficul intern catre site-ul test in urmatoarele zile”, anunta memoriul trimis de Satya Nadella.

Nadella sustine ca Microsoft poate oferi un motor de cautare mai bun decat cele disponibile pe piata in prezent.

“Cred ca putem furniza o experienta de cautare mult mai buna si mai folositoare care te poate ajuta nu doar sa cauti, ci si sa indeplineasca sarcini”, a declarat Nadella in memoriu. “Un panou de explorare in partea stanga a paginilor rezultate va oferi acces la instrumente care vor ajuta la indeplinirea diferitelor teme ale utilizatorului”, a mai declarat Nadella.

Compania de software incearca sa prinda din urma liderul in cautari pe Internet - Google, care a inceput sa paseasca spre principalul producator de venituri al Microsoft.

Anul trecut, Microsoft a facut o incercare esuata de a cumpara Yahoo pentru 47,5 miliarde dolari. Executivii ambelor companii au lasat de inteles posibilitatea unei tranzactii sau unui acord care ar implica doar divizia de cautare a Yahoo.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri