In primul trimestru al acestui an, vanzarea de carte pe platforma online a Diverta – dol.ro – a inregistrat o crestere de 15% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, IT-ul fiind cel mai afectat sector din acest punct de vedere, raportand incasari la jumatatea nivelului de anul trecut.
Segmentul jucariilor a avut aproximativ aceeasi rata de crestere, iar zona de papetarie&office a inregistrat o usoara scadere in luna ianuarie, vanzarile fiind sustinute si de perioada back to office.

Pe parcursul anului trecut, vanzarile dol.ro au avut acelasi trend de crestere, mai putin segmentul IT, care a inceput sa aiba o evolutie descrescatoare incepand cu partea a doua a anului.

In aceasta perioada, clientul Diverta Online s-a intreptat spre produsele cu discounturi, astfel incat numarul de comenzi a inceput sa fie in crestere. Aproximativ 30% dintre acestia revin pe site pentru o noua sesiune de achizitie, arata reprezentantii dol.ro.

"Comportamentul de cumparare pe platforma Diverta Online s-a schimbat, consumatorul incepand sa faca economii prin achizitionarea de produse aflate la promotii. In acest sens, avem in vedere o abordare a vanzarilor printr-o noua strategie de marketing, care pune accent pe o segmentare riguroasa a consumatorilor si identificarea nevoilor fiecarui segment", declara Alina Balan, E-Commerce Manager Diverta Online.

Astfel, pentru anul in curs, managerul Dol.ro estimeaza o crestere de 15% a vanzarilor, in conditiile actualei crize economice. "Focusul este pe atragerea unui trafic de calitate", spune aceasta.

Pentru sarbatorile de Paste, Diverta Online pregateste o serie de promotii si oferte, in urma carora se asteapta o crestere a vanzarilor mai mari decat media din primul trimestru.

Dol. ro, platforma online a lantului de magazine Diverta, estima anul trecut ca va comercializa produse in valoare de 600.000 euro, adica 1% din vanzarile totale ale lantului si ca va ajunge sa genereze, in 2009, aproximativ 10% din vanzarile Diverta.

In plus, Octavian Radu, fondatorul grupului RTC, din care face parte si Diverta, estima in octombrie 2008 ca dol.ro va reprezenta, in doi ani (2010), circa 20% din afacerile intregului lant Diverta.

Potrivit reprezentantilor companiei, rezultatele oficiale ale vanzarilor retelei Diverta vor fi anuntate in cursul acestei luni.


Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri