Pe parcursul anului trecut, vanzarile dol.ro au avut acelasi trend de crestere, mai putin segmentul IT, care a inceput sa aiba o evolutie descrescatoare incepand cu partea a doua a anului.
In aceasta perioada, clientul Diverta Online s-a intreptat spre produsele cu discounturi, astfel incat numarul de comenzi a inceput sa fie in crestere. Aproximativ 30% dintre acestia revin pe site pentru o noua sesiune de achizitie, arata reprezentantii dol.ro.
"Comportamentul de cumparare pe platforma Diverta Online s-a schimbat, consumatorul incepand sa faca economii prin achizitionarea de produse aflate la promotii. In acest sens, avem in vedere o abordare a vanzarilor printr-o noua strategie de marketing, care pune accent pe o segmentare riguroasa a consumatorilor si identificarea nevoilor fiecarui segment", declara Alina Balan, E-Commerce Manager Diverta Online.
Astfel, pentru anul in curs, managerul Dol.ro estimeaza o crestere de 15% a vanzarilor, in conditiile actualei crize economice. "Focusul este pe atragerea unui trafic de calitate", spune aceasta.
Pentru sarbatorile de Paste, Diverta Online pregateste o serie de promotii si oferte, in urma carora se asteapta o crestere a vanzarilor mai mari decat media din primul trimestru.
Dol. ro, platforma online a lantului de magazine Diverta, estima anul trecut ca va comercializa produse in valoare de 600.000 euro, adica 1% din vanzarile totale ale lantului si ca va ajunge sa genereze, in 2009, aproximativ 10% din vanzarile Diverta.
In plus, Octavian Radu, fondatorul grupului RTC, din care face parte si Diverta, estima in octombrie 2008 ca dol.ro va reprezenta, in doi ani (2010), circa 20% din afacerile intregului lant Diverta.
Potrivit reprezentantilor companiei, rezultatele oficiale ale vanzarilor retelei Diverta vor fi anuntate in cursul acestei luni.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: