"Targetul este reprezentat de persoanele care urmaresc evolutia performantelor tehnice pentru imbunatatirea imaginii", completeaza customer marketing manager-ul CE Philips.
In 2007, Philips a anuntat lansarea gamei Aurea. Un an mai tarziu a fost lansata, la nivel international, a doua generatie din aceasta gama a televizoarelor plate. Noua gama cuprinde o serie de imbunatatiri estetice si tehnice care amplifica dimensiunea artistica a marcii.
A doua generatie Aurea va fi disponibila in curand si pe piata din Romania. Pentru acest an, se estimeaza o vanzare de 50-80 de unitati Aurea II pe plan local, dupa cum afirma Tulpan.
Piata televizoarelor din care face parte Aurea, care inglobeaza tehnologiille Ambilight Spectra si Perfect Pixel HD Engine, este caracterizata de competitia in tehnologii de imbunatatire a imaginii.
"Daca la modelele de volum diferentierea se face prin design, aceasta gama high-end de televizoare demonstreaza aportul real pe care il au motoarele de imbunatatire a imaginii si panel-urilor cele mai bune", spune Daciana Tulpan.
Noua generatie de televizoare Aurea este disponibila in doua dimensiuni ale ecranului, cu diagonale de 37'' si 42''. Preturile recomandate de vanzare sunt intre 12.499 si 15.999 lei cu TVA.
Philips Electronics NV, cel mai mare producator european de electrocasnice, a afisat pierderi de 57 milioane euro pe primul trimestru din 2009, din cauza scaderii cererii.
Referitor la piata din Romania si la gradul de risc la care este supusa compania in contextul actual, reprezentanta Philips nu a facut nici o declaratie.
Avand sediul central in Olanda, Philips are aproximativ 121.000 de angajati in peste 60 de tari. La inceputul anului, conducerea companiei anunta masuri de restructurare. Astfel, Philips urma sa renunte la circa 6.000 de angajati.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: