In perioada 18-20 aprilie 2009, traficul de mesaje scrise al Cosmote s-a dublat comparativ cu valoarea inregistrata in anul 2008, iar cel de voce a inregistrat o crestere de peste 90% fata de anul trecut.
Fiecare utilizator Cosmote a trimis, in medie, mai multe mesaje scrise si a prelungit durata unei convorbiri.

Statisticile furnizate de operatorul de telefonie mobila arata ca utilizatorii Cosmote au trimis cu 2 mesaje scrise mai mult decat de Pastele trecut, in vreme ce durata medie a unei conversatii a crescut si ea cu 2 minute, fata de 2008.

“Pe tot parcursul anului si in special cu ocazia sarbatorilor mari, care sunt importante pentru toti romanii si care aduc cresteri ale traficului, Cosmote monitorizeaza indeaproape si sustine acoperirea retelei”, a declarat Lampros Iskos, Director Tehnic al COSMOTE Romania.

Cresterea volumului de trafic fata de anul trecut se datoreaza mai multor factori, precum extinderea semnificativa a bazei de utilizatori si lansarii de oferte pentru toate categoriile de utilizatori.

Recent, Cosmote a anuntat depasirea pragului de 6 milioane de clienti in Romania. La atingerea acestui rezultat, pe langa clientii nou atrasi, au contribuit si rezultatele portabilitatii numerelor.

Incepand cu anul 2008, Orange si Vodafone, principalii competitori ai Cosmote pe piata de telefonie mobila din Romania, nu mai realizeaza statistici cu privire la traficul de voce si mesaje scrise inregistrat in perioada sarbatorilor.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri