Apple a raportat venituri de 8,16 miliarde dolari si un profit trimestrial net de 1,21 miliarde dolari in trimestrul doi al anului fiscal 2009, incheiat la data de 28 martie 2009.
Aceste rezultate sunt comparabile cu veniturile de 7,51 miliarde dolari si un profit trimestrial net de 1,05 miliarde dolari, sau 1,16 dolari.actiune diluata, inregistrate in trimestrul corespunzator al anului trecut.

Marja comerciala a fost de 36,4%, in crestere de la 32,9% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Vanzarile internationale au reprezentat 46% din totalul veniturilor acestui trimestru.

In concordanta cu regulamentele GAAP privind contabilizarea abonamentelor, compania recunoaste castiguri si costuri pe ale bunurilor vandute pentru iPhone și Apple TV, de-a lungul vietii lor economice. Ajustand vanzarile si costurile de productie GAAP pentru a elimina impactul contabilizarii abonamentelor, cifrele non-GAAP corespunzatoare pentru acest trimestru sunt 9,06 miliarde dolari "Vanzari Ajustate" si 1,66 miliarde dolari "Venit Net Ajustat".

In aceasta perioada, Apple a livrat 2.220.000 calculatoare Macintosh, in scadere cu 3% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Compania a vandut un numar record de 11.010.000 unitati iPod, o cretere cu 3% fata de trimestrul doi al anului trecut.

Vanzarile iPhone din acest trimestru au fost de 3.790.000 unitati, cu 123% mai mult fata de aceeasi perioada a anului trecut.

"Situatia financiara a companiei Apple este robusta, cu un capital lichid si actiuni vandabile de aproape 29 miliarde dolari. Pentru trimestrul trei al anului fiscal 2009 ne asteptam la venituri cuprinse intre 7,7 si 7,9 miliarde dolari si castiguri pe actiune diluata intre 0,95 si 1,00 USD", a declarat Peter Oppenheimer, CFO Apple.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri