Nielsen: Majoritatea utilizatorilor Twitter parasesc site-ul dupa o luna

Mai mult de 60% dintre utilizatorii Twitter inceteaza sa mai foloseasca serviciul de micro-blogging la doar o luna dupa ce s-au inscris, potrivit celui mai recent raport emis de Nielsen Online.
“Rata de retinere a audientei Twitter, sau procentul de utilizatori lunari care folosesc site-ul si in luna urmatoare este de aproximativ 40%”, a declarat David Martin, vicepresedintele Nielsen Online, citat de Wall Street Journal.
“Pentru cea mai mare parte a ultimelor 12 luni, audienta Twitter a scazut sub 30%”, a adaugat acesta.

Twitter a fost creat in urma cu trei ani ca un serviciu de Internet care permite utilizatorilor sa citeasca mesaje compuse din 140 de caractere ale prietenilor sau celebritatilor care le pot trimite de pe telefonul mobil sau computere.

Serviciul a cunoscut o explozie in popularitate datorita unor celebritati precum actorul Ashton Kutcher si cunoscuta vedeta de televiziune Oprah Winfrey, care isi scriu memoriile sau trimit mesaje ce atrag atentia cititorilor in legatura cu stirile de ultima ora.

Presedintele american Barack Obama a folosit Twitter in timpul campaniei din ultimul an, precum si alte celebritati proeminente, printre care jucatorul de baschet Shaquille O'Neal si cantaretele Britney Spears si Miley Cyrus.

Twitter nu a dezvaluit numarul de utilizatori, dar potrivit Nielsen Online, serviciul online are mai mult de 7 milioane de vizitatori unici in luna februarie a anului curent, fata de 475.000, cat era in februarie 2008.

Dar David Martin a declarat ca rata de retinere de 40% va limita cresterea site-ului la 10% pe termen lung.

Martin a declarat ca Facebook si MySpace, site-uri de retele sociale cu o stabilitate mai buna, se bucura de rate de retinere care sunt de doua ori mai mari, iar aceste rate cresc si cand trec de fazele de cresteri explozive.
In prezent, ambele au rate de retine de 70%, cu Facebook care detine aproximativ 200 de utilizatori.

Twitter a avut o evolutie buna in ultimele luni, dar nu va putea sustine cresterea sa meteorica fara stabilirea unui nivel ridicat de loialitate, a conchis Martin.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri