Microsoft, cel mai important producator de software din lume, a prezentat detalii despre Bing, noua unealta de cautare pe care o va lansa in curand si care spera sa sparga monopolul impus de Google pe piata motoarelor de cautare, informeaza publicatiile britanice de specialitate.

Noul serviciu va incepe sa functioneze in versiune Beta, inca din acest weekend si este programt sa fie complet operational in retelele din intreaga lume incepand cu 3 iunie.

Presa internationala anunta saptamana trecuta ca Microsoft planuieste sa lanseze un motor de cautare care sa rivalizeze cu Google.

Bing este creat in asa fel incat sa-i ajute pe utilizatori sa gaseasca informatia intr-un mod rapid si eficient, asa cum se straduiesc sa faca si actualele motoare de cautare. Noutatea consta, insa, intr-un index imbunatatit care va oferi rezultate mai relevante pentru pentru nevoile consumatorilor.

Instrumentul de cautare Bing va beneficia de o actualizare zilnica a paginii de start si va imparti cautarile in categorii, precum cumparaturi, calatorii, stiri, harti si videoclipuri. Ciao, site-ul de cumparaturi si de comparatii pe care l-a lansat Microsoft in octombrie 2008, va fi integrat in serviciul Bing, precum si facilitatea oferita de site-ul de cumparaturi MSN.

"Noi credem ca activitatea de cautare pe Internet este inca la inceput si ca mai sunt multe lucruri pe care utilizatorii le pot cere si astepta de la un serviciu de cautare online", a spus John Mangelaars, vicepresedintele departamentului consumatori online din cadrul companiei Microsoft.

Atat Google, cat si Yahoo au introdus, de curand, noi caracteristici motoarelor sale de cautare pentru a atrage intereseul utilizatorilor, facand astfel si mai grea misiunea Microsoft.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri