Presa internationala anunta saptamana trecuta ca Microsoft planuieste sa lanseze un motor de cautare care sa rivalizeze cu Google.
Bing este creat in asa fel incat sa-i ajute pe utilizatori sa gaseasca informatia intr-un mod rapid si eficient, asa cum se straduiesc sa faca si actualele motoare de cautare. Noutatea consta, insa, intr-un index imbunatatit care va oferi rezultate mai relevante pentru pentru nevoile consumatorilor.
Instrumentul de cautare Bing va beneficia de o actualizare zilnica a paginii de start si va imparti cautarile in categorii, precum cumparaturi, calatorii, stiri, harti si videoclipuri. Ciao, site-ul de cumparaturi si de comparatii pe care l-a lansat Microsoft in octombrie 2008, va fi integrat in serviciul Bing, precum si facilitatea oferita de site-ul de cumparaturi MSN.
"Noi credem ca activitatea de cautare pe Internet este inca la inceput si ca mai sunt multe lucruri pe care utilizatorii le pot cere si astepta de la un serviciu de cautare online", a spus John Mangelaars, vicepresedintele departamentului consumatori online din cadrul companiei Microsoft.
Atat Google, cat si Yahoo au introdus, de curand, noi caracteristici motoarelor sale de cautare pentru a atrage intereseul utilizatorilor, facand astfel si mai grea misiunea Microsoft.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: