Vodafone se concentreaza atat pe cresterea organica, cat si pe cea externa si analizeaza posibilitatea extinderii pe anumite piete, cum ar fi Polonia, Franta si Asia, se arata intr-un comunicat al grupului britanic de telecomunicatii, informeaza Mediafax. In domeniul telecomunicatiilor, continua sa existe oportunitati pe pietele cu o rata de dezvoltare ridicata. Analizam posibilitatile oferite de Asia si exista unul sau doua cazuri in care am dori sa ne majoram participatia, cum ar fi Polonia sau Franta, a afirmat directorul executiv al companiei, Arun Sarin.

Cel mai mare grup de telefonie mobila in functie de venituri a incercat in repetate randuri sa-si majoreze participatia de 20% detinuta la compania poloneza Polkomtel, precum si pachetul de actiuni de 44% la Vivendi Universal, controlata de SFR, a doua mare firma franceza de telecomunicatii. Afacerea noastra se va dezvolta organic, dar vom avea in vedere si extinderea operatiunilor, a spus Sarin. Acesta a aratat ca desi perspectivele raman pozitive in Statele Unite, unde grupul are o participatie minoritara la Verizon Wireless, concurenta din Europa si Japonia ramane acerba. Grupul Vodafone este prezent pe piata din Romania prin intermediul companiei MobiFon Holdings - furnizorul serviciului de telefonie mobila Connex - de la care a preluat la sfarsitul lunii mai, de la firma canadiana Telesystem International Wireless, o participatie majoritara.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri