Orange Romania, cel mai mare operator de telefonie mobila de pe piata locala, acorda abonatilor mai multe minute, elimina restrictiile orare pentru apeluri si reduce tarifele pentru convorbiri in cazul unor optiuni. Pentru aceeasi taxa lunara, clientii Orange persoane fizice primesc automat mai multe beneficii pentru trei dintre optiuni.
Astfel, abonatii care au activat optiunea de 5,5 euro pe luna cu 180 de minute in retea, seara si in weekend si oricand cu 3 numere favorite Orange, de acum vor primi automat, la acelasi pret, 180 de minute in retea oricand si o reducere de 50% la tarifele pentru apelurile catre cele 3 numere favorite, dupa consumarea minutelor incluse.

Totodata, cei care au activate optiunile de 1,5 euro pe luna cu 15 si respectiv 25 de minute nationale, vor primi 30 de minute pentru apeluri nationale la acelasi pret.

"Clientii care au ales una din cele trei optiuni reprezinta 25% din totalul abonatilor Orange cu optiuni activate, iar prin imbunatatirea ofertei ne dorim sa le oferim mai multe avantaje in acelasi buget de comunicare", declara Bianca Bardas, Consumer Marketing Manager la Orange Romania.

Abonatii Orange care au activate aceste optiuni vor fi anuntati printr-un mesaj scris despre noile beneficii.

Orange a lansat ieri o noua oferta pentru clientii care cumpara produse din magazinul online intre 15 iulie si 15 august in functie de temperatura de afara, prin care estimeaza ca isi va dubla vanzarile online si va schimba curba sezonalitatii.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri