Incepand din aceasta luna, solutiile de securitate Kaspersky Lab vor fi disponibile in magazinele Domo din intreaga tara. Acordul de parteneriat a fost incheiat pentru distributia produselor destinate utilizatorilor individuali, Kaspersky Antivirus 2009 si Kaspersky Internet Security 2009.
"Domo reprezinta pentru noi un partener de retail strategic", a declarat Teodor Cimpoesu, managing director Kaspersky Lab Romania si Bulgaria.

"Dupa ce am ajuns in doar doi ani locul al doilea in Statele Unite ale Americii, si suntem pe primul loc pe piete dificile ca Germania sau Spania, ne propunem o pozitie dominanta si pe piata din Romania. Un astfel de parteneriat strategic reprezinta un pas important in atingerea acestei pozitii", a completat Cimpoesu.

Sectorul de retail reprezinta un catalizator al vanzarilor, dupa cum demonstreaza experienta Kaspersky Lab din Franta, Italia sau Turcia. In acest sens, Domo este un partener important pentru definirea strategiei locale, fiind al treilea jucator de pe piata de IT, electrice si electrocasnice.

Eforturile de marketing ale Kaspersky Lab Romania se vor concentra in promovarea unor programe specifice, cu rolul de a aduce produsele companiei mai aproape de utilizatorii finali.

Piata de soft de securitate s-a ridicat anul trecut in jurul valorii de 7 milioane euro, iar in 2009 se asteapta o crestere foarte redusa pe acest segment, de pana la 12 milioane euro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri