In primele luni ale anului 2009, serviciile cele mai solicitate de companii au fost telefonia si serviciile de date si acces Internet. Ponderea acestora in veniturile Dial Telecom a fost de 75% in cazul telefoniei si de 25% pentru Internet si date, iar pentru anul urmator oficialii Dial Telecom estimeaza ca segmentul de Internet si solutii de date va avea o contributie mai mare la veniturile companiei, de cel putin 40%, acesta reprezentand motorul de crestere al Dial Telecom.

In ciuda diminuarii tarifelor de interconectare si a altor factori de piata, cresterea business-ului Dial Telecom a fost de peste 10% in primul semestru fata de perioada similara a anului trecut, in conditiile in care suma medie investita de companii in pachetele de comunicatii poate varia intre o suta si cateva mii de euro lunar – in functie de dimensiunea, profilul si nevoile de comunicare ale acestora.

Dinu Malacopol: DCS a atras peste 10.000 clienti de la inceputul anului

”Nevoile de comunicatii ale companiilor sunt permanente, indiferent de contextul economic, pentru ca acestea sunt generate de necesitatea cresterii eficientei economice. Putem spune chiar ca actuala conjunctura stimuleaza comunicarea: este nevoie de un contact mai frecvent cu clientii existenti si potentiali pentru a supraveghea permanent evolutia nevoilor lor si pentru a raspunde prompt la ele”, potrivit lui Dinu Malacopol, CEO al Digital Cable Systems.

Pentru 2009, directia strategica majora a Dial Telecom se axeaza pe dezvoltarea de parteneriate cu diverse companii care sa permita operatorului sa ofere solutii integrate de telecomunicatii si care sa sustina si mai puternic conceptul de “one-stop-shopping” promovat de companie. nicații, care include toata gama de servicii solicitate și chiar hardware, daca este necesar”, a adaugat Dinu Malacopol.

In prezent, printre clientii Dial Telecom se numara companii din real estate, banking, auto, pharma, parcuri logistice sau centre de afaceri.