Executivii Apple au lasat sa se inteleaga ca vor lua in considerare crearea unui serviciu care permite clientilor iTune Store sa foloseasca aceste conturi pentru a face achizitii la o treime dintre site-urile existente, scrie Business Insider.
Un astfel de serviciu ar face compania Apple un competitor direct al serviciului PayPal oferit de eBay sau al celui testat de Facebook, numit “Pay With Facebook”.

Utilizatorii iPhone pot folosi deja conturile iTune pentru a cumpara virtual unele articole la o mare parte dintre aplicatiile iPhone. Acest serviciu taxeaza dezvoltatorii cu 30% per tranzactie. Pentru a rivaliza cu PayPal, Apple trebuie sa acopere si felia detinuta de jucatorii mai mici, cum ar fi Amazon.com.

Totusi, exista incertitudini legate de aceste planuri, deoarece, de-a lungul timpului, Apple a lansat produse care au ajutat la vanzarile de componente hardware.

Sursa a declarat ca nu au fost stabiliti inca termenii, dar ar putea fi primul pas pentru Apple pentru a veni in sprijinul consumatorilor care vor sa plateasca online pentru bunuri offline.

E posibil ca Apple sa considere PayPal o masinarie greu de manevrat care nu se mai bucura de acelasi succes ca in trecut. Unii analisti sustin ca Apple considera afacerea de plati online ca o mica provocare, mai exact o modalitate usoara de a-si diversifica produsele. Vanzarile de computere au scazut, iar executivii ar putea fi ingrijorati ca Apple se concentreaza prea mult pe vanzarile de iPhone si iPod.

De asemenea, o competitie intre eBay, Apple si Facebook in segmentul platilor online ar incuraja inovatia si ar putea ajuta la dezvoltarea de companii nesustinute de publicitate pe Internet.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri