Millward Brown a evaluat valoarea brandului SAP la 23,615 miliarde dolari, pe baza datelor din piata disponibile public. Pe baza acestei valori, SAP ocupa locul 4 in Europa, dupa Vodafone, Nokia si BMW, respectiv locul 19 la nivel mondial, cu sase pozitii si peste 2,1 miliarde dolari valoare de brand peste Oracle.
La nivel mondial, cele mai valoroase trei companii sunt, conform raportului Millward Brown, Google, IBM si Coca Cola.

Pe sectorul tehnologiei informatiei, intr-un clasament in care nu figureaza decat companii de profil, SAP ocupa locul 8, dupa HP si inaintea Intel si Oracle. Topul celor mai valoroase companii de tehnologie este dominat de Google, Microsoft si IBM.

Acesta este cel de-al patrulea studiu anual privind valoarea brandurilor globale. In introducere, autorii studiului remarca faptul ca, intr-un an de recesiune economica, valoarea primelor 1.200 de branduri globale a crescut cu 2%, fata de anul anterior, la 2.000 de miliarde de dolari SUA, ceea ce demonstreaza soliditatea acestora.

"Brandul inseamna nivel al perceptiei si, cu cat este mai valoros, inseamna ca partenerii de afaceri, clientii, concurentii, publicul, te apreciaza mai mult", a declarat Valentin Tomsa, directorul SAP Romania.

Studiul BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands dat publicitatii in primavara de Millward Brown a fost realizat in urma studierii mai multor mii de branduri din 30 de tari si s-a bazat pe mai bine de un milion de interviuri detaliate cu consumatori obisnuiti.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri