PlatiOnline.ro, serviciul de tranzactii online oferit de C Solution, a inregistrat afaceri in crestere de 150% in primul semestru al acestui an, fata de aceeasi perioada a anului trecut.
In plus, numarul tranzactiilor a urcat cu 250%, pana la 26.400 de astfel de operatii, in valoare de 5,46 milioane lei, potrivit reprezentantilor companiei. In semestrul intai din 2008 serviciul inregistra tranzactii in valoare de 2,18 milioane lei.

De asemenea, serviciul a castigat in primul semestru al anului 22 clienti noi.

Domeniile in care firma a inregistrat cele mai mai cresteri de plati online in semestrul intai au fost utilitati si incasare facturi, licitatii online si farmacii online.

"Concluzia firmei este ca afacerile romanesti se orienteaza din ce in ce mai mult spre a-si implementa acest nou tip de serviciu in propriul site de vanzari, pentru a se adresa unui public din ce in ce mai ocupat si mai dornic de a-si achizitiona produse si servicii direct prin Internet, cu plata prin card", a declarat Catalin Maftei, director C Solution.

PlatiOnline.ro este un sistem ce permite crearea unui cont de comerciant online prin care firmele pot incasa online de pe carduri de debit si/sau credit ale propriilor clienti, care se adreseaza tuturor companiilor cu prezenta pe Internet care doresc sa isi vanda produsele si serviciile cu ajutorul tranzactiilor on-line.

Citeste si PlatiOnline.ro: Solutii e-commerce pentru start-up-uri, IMM-uri si ONG-uri



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri