Criza economica a socat, oamenii nu au fost pregatiti pentru un astfel de eveniment. Dar eu sunt un optimist si sper ca vom reusi sa obtinem rezultate similare cu cele din Xerox Cehia si Slovacia, chiar daca ar fi o declaratie prea curajoasa sa spun ca ne vom tripla business-ul de aici. Sunt convins ca vom creste cu procente foarte bune, iar daca vom reusi sa facem si asta, va fi cu atat mai bine", a declarat Petr Sichrovsky (foto).
Noul sef al Xerox, in cei patru ani in care a coordonat operatiunile subsidiarei din Cehia si Slovacia, a reusit sa ii tripleze dimensiunile, obtinand cresteri succesive ale cifrei de afaceri in conditii de profitabilitate.
De asemenea, Petr Sichrovsky are o filosofie stricta si optimista de a conduce compania, intrucat, in opinia sa, "a face profit nu este un target, ci este obligatoriu" (n.r. "To make profit it's not a target, it's a must").
El a mai spus ca nu are in plan sa schimbe strategia companiei pe piata locala, chiar daca se va ajuta de experienta pe care a dobandit-o in Cehia si Slovacia pentru a conduce afacerile de aici. In plus, acesta vrea sa creasca numarul partenerilor si cel al clientilor.
Potrivit lui Sichrovsky, Cehia si Slovacia inseamna mai mult decat Romania si Moldova, chiar daca fiecare piata are specificitatile ei.
"Cehia are si o infrastructura mai bine pusa la punct decat Romania. Totusi, se simte o schimbare si pe plan local, cel putin la nivelul mentalitatii consumatorilor", adauga el.
Actualul country manager al Xerox Romania si Moldova este de parere ca unele segmente nu vor mai reveni niciodata la nivelul la care erau inainte de criza, chiar daca ele vor creste, chiar foarte mult, dar vor avea o alta structura.
In prezent, compania creste pe anumite segmente, lucru care compenseaza faptul ca pe altele stagneaza.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: