Analistii: Numarul utilizatorilor europeni de Internet mobil se va tripla

Numarul utilizatorilor din Europa de Vest care folosesc telefonul mobil pentru a accesa Internetul se va tripla in urmatorii cinci ani, anunta compania de cercetare Forrester Research.

Potrivit studiului, adoptia Internetului mobil in Europa de Vest va creste de la 13%, cat era in 2008, la 39%, pana in 2014.

"Recesiunea forteaza multi consumatori sa reduca din cheltuieli, insa acestia nu renunta la abonamentele la telefonia mobila", a declarat Thomas Husson, analistul Forrester. El a adaugat ca planurile de date si telefoanele cu conexiune la Internet incurajeaza adoptarea Internetului mobil.

Din 2014, o treime din consumatorii din Europa de Vest vor detine un telefon cu functie de Internet comparativ cu 18% cat este in prezent, a anuntat Forrester.

In total, numarul de utilizatori individuali de telefoane mobile din Europa de Vest va creste la 344 milioane pana in 2014, fata de 334 milioane utilizatori, cati au fost inregistrati in acest an, a mai anuntat Forrester.

"In urmatorii zece ani, Internetul mobil va reproduce succesul unor instrumente ca retelele sociale, motoarele de cautare sau site-uri ale companiilor adaptate la telefonia mobila", a anuntat Forrester.

La sfarsitul lui 2009, penetrarea Internetului mobil va ajunge la 17% in Europa de Vest, acelasi nivel de adoptie pe care l-au avut computerele cu accesul la Internet in 1999, pe care analistul Forrester l-a descris ca fiind "un punct critic" al industriei de profil la momentul respectiv.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri