Numarul utilizatorilor MyVodafone a crescut cu 200% in ultimul an, iar numarul clientilor care au renuntat la factura tiparita in favoarea celei electronice a crescut de 7 ori in primele 8 luni ale anului.
"Numarul utilizatorilor MyVodafone a crescut cu 200% in ultimul an, ceea ce arata ca serviciul nostru raspunde nevoii clientilor de a avea un control sporit asupra costurilor, prin administrarea directa a contului lor. De asemenea, introducerea facturii electronice in MyVodafone a facut ca numarul utilizatorilor care au renuntat la factura tiparita in favoarea celei electronice sa creasca de 7 ori, in ultimele 8 luni, de cand am introdus aceasta facilitate", a spus Stephanie Jackson, director servicii online si Internet Vodafone Romania.

MyVodafone, serviciul online dedicat clientilor Vodafone, cuprinde doua categorii de servicii eCare prin intermediul caruia clientii Vodafone isi pot administra mai usor conturile personale si magazinul online unde clientii isi pot achizitiona produse si servicii si pot beneficia de oferte promotionale.

Utilizatorii cartelei Vodafone au acum la dispozitie serviciul MyVodafone pentru administrarea contului lor personal, care le permite activarea sau dezactivarea extraoptiunilor, schimbarea planurilor tarifare, incarcarea cartelei.

Abonatii Vodafone pot incarca orice cartela Vodafone, cu valori cuprinse intre 4 si 100 euro, platind valoarea reincarcata la factura emisa luna urmatoare.

Promotional, in perioada 16 septembrie-15 octombrie 2009, utilizatorii cartelei Vodafone care isi activeaza gratuit extraoptiunea Happy Click din contul lor MyVodafone, intra automat intr-un concurs al carui premiu cel mare este un HTC Magic.

Anul trecut, Vodafone Romania a raportat o cifra de afaceri in crestere cu circa 3%, la 1,18 miliarde euro si un profit mai mare cu aproape 16 procente, pana la 306,6 milioane euro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri