Cotidianul online de business Wall-Street, editat de catre publisherul InternetCorp., ocupa prima pozitie in clasamentul publicatiilor de profil, reusind sa atraga in luna august o audienta de 662.990 vizitatori unici. Astfel, Wall-Street aniverseaza un an de cand conduce topul publicatiilor de business din .ro.
Cititorii Wall-Street, parte a celei mai mari comunitati de afaceri din Romania, reprezinta cele mai importante personaje din paginile de istorie ale presei online de business. In ierarhia noastra, oameni de afaceri de succes si povestile lor ocupa cea mai importanta pozitie dupa cititori.

In opinia lui Ghenea, avantajele online-ului sunt legate de timp, de spatiu si de structura. “De timp pentru ca in prezent, orice stire apare mai intai online si abia ulterior offline, din cauza ciclului inevitabil mai lung de publicare a informatiei care e legat de tiparul traditional si de logistica mai dificila a tipariturilor fata de informatia online. De spatiu pentru ca in online nu ai nevoie de rafturi sau spatii ample pentru a arhiva sau a pastra informatia, asa cum ai avea nevoie in cazul publicatiilor tiparite. De structura, pentru ca in domeniul online, poti sa compari si sa analizezi rapid mai multe publicatii pe aceeasi stire sau informatie, dar si sa faci legaturile necesare cu alte stiri sau informatii, ceea ce in mod traditional era foarte dificil de realizat”

Dezavantajele? Singurul dezavantaj major pe care il vad in prezent este legat de inexistenta unor formate mobile suficient de ergonomice de redare a informatiei online. Concret, pe ecranul unui smartphone sau al unui PDA continutul tipic unei publicatii online este in continuare foarte greu de redat in mod eficient, ceea ce frustreaza utilizatorul. O frustrare suplimentara in utilizarea mobila poate proveni in plus si de la accesul Internet mai lent sau de la problemele de conectare.

“Citesc foarte mult, atat online cat si print. In prezent insa, daca vorbim de informatiile economice, de business, prevalenta este deja informatia obtinuta online. Daca vorbim de literatura beletristica dar si de carti de business, atunci prevaleaza inca print-ul, in cazul meu. Incerc sa ma acomodez cu un Kindle, dar probabil ca va mai dura o perioada...”

Aloc presei online in jur de 45 minute pe zi. Oricum, in acest 45 minute, am in general acces la mult mai multa informatie relevanta pentru mine decat as avea citind, sau rasfoind un numar oricat de mare de ziare.

Wall-Street.ro este principala mea sursa zilnica de informatie online, insa citesc si multe alte publicatii online, mai ales daca vorbim de informatie specializata (IT, domeniul meu sau alte domenii, care au in general propriile lor publicatii internationale cu un anumit grad de specializare si relevanta a informatiei).

Sectiunea IT&C, dar si cea internationala este de multe ori interesanta. Imi place si cea de turism, chiar daca este putin mai departe de preocuparile mele de business.

Cel mai bun supliment Wall-Street, in opinia lui Marius Ghenea, este cel de lifestyle.

“Imi place consistenta informatiei, imi place abordarea lipsita de prejudecati si parti-pris. Cu siguranta, traficul foarte bun obtinut de wall-street.ro s-a bazat in mod semnificativ pe aceste calitati ale publicatiei, iar aceste lucruri ar trebui continuate, pentru a asigura un succes de termen lung”.

Ce nu imi place: numele nu mi se pare potrivit (cred ca structura informatiei din wall-street.ro este mult mai ampla decat aceea a unui site de informatii bursiere, sau ce sugereaza numele Wall-Street, care in plus are si o conotatie negativa in perceptia publicului, mai ales in acest aftermath al crizei financiare globale). Insa exista o valoare a brand-ului care se dezvolta in timp, iar wall-street.ro a reusit sa o dezvolte, dincolo de semnificatia acestui nume in Statele Unite sau in lumea financiara globala.

Ce nu imi mai place: unele dintre articolele wall-street.ro structurate sub forma de slide-uri, deoarece mi se pare ca aceste slide-uri limiteaza mult libertarea de exprimare a jurnalistilor. Concret, fiecare slide trebuie aparent sa fie insotit de o poza si de o anumita tema sau sa fie cu un singur intervievat, ceea ce poate dauna realizarii unui articol cursiv, fara constrangeri de forma. Forma pare sa domine fondul la unele articole de acest gen, care sunt structurate ca si slide-uri. Personal, as prefera ca articolele sa fie normale, fara slide-uri, astfel incat sa pot sa citesc aceste articole asa cum as citi un articol dintr-un ziar tiparit (poate sunt eu putin mai traditionalist din acest punct de vedere).



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri