Research in Motion (RIM), producatorul telefoamenlor multifunctionale BlackBerry, a inregistrat in al doilea trimestru o scadere a produsului net cu 4%, la 475,6 milioane dolari, rezultatele fiind afectate de recesiune si de concurenta puternica din partea Apple, potrivit Les Echos.
In aceeasi perioada a anului trecut, RIM a inregistrat un profit net de 495,5 milioane dolari.

Cifra de a afaceri a crescut in al doilea trimestru cu 37%, la 3,53 miliarde dolari (2,4 miliarde euro), de la 2,58 miliarde dolari in al doilea trimestru din 2008. Analistii estimau, in medie, ca cifra de afaceri va avansa la 3,63 miliarde dolari, anunta NewsIn.

Grupul canadian a reusit sa obtina in trimestrul ce s-a incheiat la 29 august numai 3,8 milioane de noi abonati, cifra situata la limita inferioara a estimarilor publicate in iunie, aducand numarul utilizatorilor BlackBerry la 32 milioane.

Inainte de publicarea rezultatelor, unii investitori se temeau ca situatia economica dificila din Statele Unite ar putea determina companiile sa amane reinnoirea telefoanelor BlackBerry pentru angajati.

De asemenea, acestia se temeau ca, pe partea de persoanelor fizice, un segment de crestere neta pentru companie, clientii se vor indrepta din ce in ce mai mult spre telefoane mai putin sofisticate, insa mai ieftine.

Pentru cel de-al treilea trimestru, ce se va incheia la 28 noiembrie, RIM prevede o cifra de afaceri de 3,6-3,8 miliarde dolari si vanzari de 9,2-9,9 milioane telefoane.

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri