UPC Romania, unul dintre cei mai importanti jucatori telecom pe piata locala, cu afaceri de 137,6 milioane de euro in 2008, reduce cu intre 30 si 50% preturile pentru clientii din companii daca opteaza pentru pachetele de minute preplatite (extraoptiuni) disponibile atat catre retele nationale fixe, cat si cele mobile. Extraoptiunile se activeaza peste abonamentul principal de telefonie.
Clientii UPC pot sa aleaga pachete cu 100, 200 si 400 de minute incluse pentru convorbirile catre retele nationale mobile la preturi de 8,16 si respectiv 32 de euro pe luna (fara/cu TVA) sau pachete cu 1.000, 2.000 si 4.000 de minute pentru convorbirile catre alte retele nationale fixe la preturi de 18, 35 si respectiv 69 de euro pe luna.

„Prin extraoptiunile pe care le lansam acum, vrem sa le oferim clientilor nostri din zona de business posbilitatea de a alege cel mai avantajos pachet pentru serviciile de telefonie fixa, in conformitate cu nevoile pe care le au. Alegerea extraoptiunilor eficientizeaza costurile de telefonie ale companiilor cu pana la 50% ceea ce reprezinta o economie importanta in contextul actual”, a declarat Mihai Struteanu, directorul UPC Business, divizia care se adreseaza clientilor din companii ai operatorului

UPC introduce totodata tarife noi pentru convorbirile internationale, prin noul sistem, pretul apelurilor scazand in medie, cu 10-15%.

In primul semestru din acest an, UPC a inregistrat venituri de 61 milioane euro, mai putin cu 19% fata de perioada similara a anului trecut.

In 2008, UPC a inregistrat pierderi de 100 milioane euro, la o cifra de afaceri de 137,6 milioane.

Principalii competitori ai UPC Romania sunt RCS&RDS si Romtelecom.








Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »



Citeste si
Romanii daruiesc mai multe flori: business-urile florale, in crestere
Setari Cookie-uri