Sony Ericsson si-a adancit pierderile, la 164 mil. euro

Fabricantul de telefoane mobile Sony Ericsson a afisat vineri o pierdere neta de 164 milioane euro pentru al treilea trimestru, in crestere de la nivelul de 25 milioane euro inregistrat in aceeasi perioada din 2008, din cauza scaderii vanzarilor, insa si-a mentinut previziunile.
Compania formata de grupul suedez Ericsson si de cel japonez Sony in 2001 a realizat o cifra de afaceri de 1,62 miliarde euro, in scadere cu 42% fata de perioada similara din 2008, cand cifra de afaceri a fost de 2,80 miliarde euro, arata un comunicat al companiei. Cifra de afaceri a scazut si fata de al doilea trimestru al acestui an, cu 4%, de la 1,68 miliarde dolari.

In perioada iulie-septembrie, compania a vandut 14,1 milioane de telefoane mobile, comparativ cu 25,7 milioane in aceeasi perioada din 2008, scaderea fiind de 45%. Grupul a inregistrat totusi o usoara crestere a vanzarilor fata de al doilea trimestru al acestui an, de 2%, potrivit NewsIn.

Pretul mediu al telefoanelor mobile a fost in perioada analizata de 114 euro, fata de 109 euro in al treilea trimestru al anului trecut si 122 euro in trimestrul al doilea.

Ca si in al doilea trimestru, Sony Ericsson isi estmeaza cota de piata la nivel mondial la 5%. Grupul si-a mentinut previziunile legate de scaderea pietei telefoniei mobile cu 10% in 2009 fata de 2008.

Joi, grupul finlandez Nokia a afisat o pierdere neta de 559 milioane euro in al treilea trimestru, contrar estimarilor, marcand primele rezultate negative din ultimul deceniu.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri