Cosmote, al treilea operator al pietei locale de telefonie, va continua procesul de achizitie al Zapp, urmarind astfel sa-si intareasca pozitia si perspectivele de crestere pe care le are grupul in Romania.
"Suntem la inceputul unei noi etape de dezvoltare, de o mare complexitate. O noua companie face parte de acum inainte din grupul Cosmote, o companie ce detine o tehnologie proprie, servicii, precum si clienti si magazine", spune Stefanos Theocharopoulos, CEO Cosmote Romania.

Una dintre prioritatile Cosmote a fost sa ofere clientilor sai produse si servicii la cea mai buna valoare pentru investitia facuta de acestia, dupa cum spune.

"Prin aceasta achizitie vom putea sa extindem calitatea serviciilor oferite, deoarece vom putea lansa si servicii de date, prin tehnologie 3G. In acelasi timp, clientii Zapp vor avea acces la un portofoliu extins de produse si servicii, precum si la cele mai relevante oferte de pe piata, in functie de preferintele lor", a mai declarat Theocharopoulos.

Eforturile companiei vor fi indreptate catre utilizarea noilor sinergii in beneficiul bazei extinse de utilizatori. De asemenea, va fi continuat procesul de imbunatatire a produselor si serviciilor oferite.

Consiliul Concurentei a autorizat preluarea Telemobil, operatorul Zapp, de catre Cosmote, aratand ca nu se creeaza sau se consolideaza o pozitie dominanta si ca nu exista indoieli privind compatibilitatea acestei operatiuni cu un mediu concurential normal.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri