Advantage Software Factory (ASF), furnizor de solutii IT pentru mediul de business, estimeaza vanzari de 350.000 de euro din vanzarea AnytimeCRM 4.3, versiunea noua a AnytimeCRM, o solutie de management a relatiei cu clientii care va ajunge sa reprezinta 18% din cifra de afaceri a companiei in 2009.

ASF a lansat o versiune a aplicatiei AnytimeCRM ca urmare a crizei, managerii companiilor dorind reducerea costurilor, obtinerea de beneficii rapide si cresterea rezultatelor cu resurse mai putine.

„Criza a fortat firmele din piata sa se orienteze catre procese de vanzare eficiente si controlate, practic vorbim de o schimbare majora de comportament in afaceri”, a declarat Marian Stirbescu (foto) manager de marketing si vanzari al ASF

Implementarea solutiei implica valoarea licentelor si pretul serviciilor de implementare, preturile fiind intre cateva mii de euro pentru firmele mici si cateva zeci de mii pentru companiile medii.

Printre clientii Anytime se numara CBRE Eurisko, Euroest, KIWI Finance si OTP Bank.

ASF este o firma romaneasca infiintata in 2001 cu peste 50 de angajati, care estimeaza afaceri de doua milioane de euro in 2009, mai mari cu 25% fata de 2008.

Vezi cum s-a schimbat comportamentul marketerilor in criza


Mai multe articole din sectiunea IT & C »



Citeste si