France Telecom SA, cea de-a treia companie telefonica din Europa, a anuntat ca profitul din al treilea trimestru a scazut cu 8%, in ton cu asteptarile, in contextul in care companiile si populatia si-au redus cheltuielile, pe fondul crizei economice.
Castigurile inainte de taxe, impozite, depreciere si amortazari (EBITBA) au scazut la 4,56 miliarde euro, de la 4,95 miliarde euro in aceeasi perioada a anului trecut, a anuntat compania. Vanzarile au scazut la 12,7 miliarde euro, de la 13,6 miliarde euro. Analistii prevedeau, in medie, vanzari de 12,8 miliarde euro, potrivit unui sondaj Bloomberg, citat de NewsIn.

"Pe fondul mediului economic, al conditiilor sociale si de reglementare dificile, grupul isi demonstreaza capacitatea de a-si mentine performentele", a declarat directorul executiv, Didier Lombard . Compania ar trebui sa fie capabila sa "profite rapid de orice ameliorare a mediului economic", a adaugat el.

France Telecom, ca si concurentele Vodafone Group Plc si Deutsche Telekom AG, si-a reorganizat operatiunile pentru a reduce costurile si pentru a limita scaderea profitului, in contextul in care scaderea economiei a determinat consumatorii si companiile sa reduca cheltuielile.

Compania s-a mai confruntat cu o serie de 25 de sinucideri in randul angajatilor, din 2008 pana in prezent, sindicatele sustinand ca la baza acestora se afla eforturile de reorganizare.

Compania si-a suspendat, prin urmare, planurile de reorganizare. Suspendarea nu va avea niciun efect in 2009, din punct de vedere financiar, a declarat directorul financiar, Gervais Pellissier.

La 30 septembrie, compania avea 189,1 milioane clienti, cu 6,6% mai multi decat in aceeasi perioada a anului trecut.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri