Samson lucreaza de noua ani in domeniul IT, din care patru ani in pozitii de management.

In urma acestei promovari, compania l-a numit pe Sergiu Gansca in pozitia de marketing manager si de vanzari pentru Romania.

"Decizia de extindere a echipei, precum si preluarea centrului decizional pentru tari importante din regiune vin ca o recunoastere a expertizei pe care Mio Romania a demonstrat-o pe piata dispozitivelor de navigatie", a spus Laura Samson, in varsta de 29 de ani.

Sergiu Gansca (foto jos) este licentiat in Stiinte Economice si intra in echipa Mio Romania dupa o experienta de 10 ani in domeniul vanzarilor, ocupand anterior pozitia de director de vanzari in cadrul companiei Arobs Transilvania Software.

Mio Technology, unul din principalii furnizori de dispozitive GPS, a obtinut in primul semestru o cota de 50% pe piata sistemelor de navigatie din Romania.

Potrivit datelor celui mai recent raport GfK, Mio Technology a obtinut, in primul semestru al anului 2009, o cota de piata de 23% in Europa Centrala si de Est, mentinandu-si pozitia de lider.

Citeste si Mio a avut jumatate din piata locala de GPS-uri, in S1