Compania de Internet Yahoo a anuntat ca testeaza o noua functie de cautare care va prezenta rezultate bazate pe informatii furnizate de utilizatorii de Internet in timp real, fiind cea mai recenta mutare dintre companiile de cautari online pentru a se adapta noilor tendinte, scrie Wall Street Journal (WSJ).
Persoane apropiate situatiei au declarat ca Yahoo testeaza cautari in timp real printr-un parteneriat cu start-up-ul online OneRiot. Testul OneRiot este programat sa fie lansat in urmatoarele zile. In comunicatul de presa, Yahoo a anuntat ca rezultatele in timp real vor aparea doar la anumite cereri de cautari deoarece compania inca discuta daca va integra rezultatele asupra intregii baze de clienti.

Acordul cu OneRiot este independent fata de cel al Yahoo de a externaliza anumite functii de cautare catre Microsoft, potrivit surselor citate de WSJ.

Fata de rezultatele de cautare traditionale, care sunt aranjate prin analizarea a ce tip de pagini sa fie integrate intr-o pagina particulara de Internet, rezultatele de cautare ale OneRiot sunt bazate pe trimiterile catre articole ale utilizatorilor de servicii ca Twitter si Digg. De exemplu, o cautare pe site-ul OneRiot pentru "Michelle Obama" nu va afisa rezultate cu biografia sa de pe Wikipedia, ci va raporta discutii sau stiri despre costumul pe care l-a purtat de Halloween.

Miscarea subliniaza interesul crescut al companiilor de Internet pentru cautarile in timp real. In luna octombrie, Microsoft si Google au anuntat acorduri cu Twitter menite sa ii ajute pentru a adauga functii de acest tip la serviciul de cautare online.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri