Acordul Microsoft cu Yahoo, prin care noul motor de cautare online Bing va alimenta cautarile Yahoo si prin care compania de Internet va vinde publicitate pentru ambele companii, ar putea fi extins si in afara Statelor Unite, a declarat Steve Ballmer, directorul executiv al Microsoft.

"E posibil sa extindem acest parteneriat inafara Statelor Unite, dar trebuie sa asteptam si sa vedem daca vom primi aprobarea pentru acordul cu Yahoo si probabil vom anunta planurile noastre", a declarat executivul in cadrul unei conferinte care a avut loc la Tokyo, Japonia.

Parteneriatul care se intinde pe o perioada de 10 ani a fost anuntat in luna iulie si trebuia sa formalizeze acordul pana la 27 octombrie, insa companiile nu au respectat termenul propus. O zi mai tarziu companiile au anuntat ca discutiile vor fi extinse pe o perioada nedeterminata.

De asemenea, acordul trebuie sa primeasca validarea Departamentului de Justitie din Statele Unite, care a inceput sa analizeze daca mediul competitional va fi afectat de posibila fuziune a celor doua companii in piata motoarelor de cautare.

Microsoft si Yahoo vor sa isi extinda cota in piata cautarilor online fata de Google, care in Statele Unite detinea 71% in luna octombrie, potrivit Hitwise. Yahoo detine 16%, in timp ce motorul de cautare Bing detine o cota de piata de 10%.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Yahoo! Messenger isi da ultima suflare: cum iti salvezi convorbirile