UPC Romania, unul dintre principalii operatori telecom pe piata locala a inregistrat aproximativ 3.000 de clienti pentru serviciile de televiziune de inalta definitie (TV HD), lansate la inceputul lui octombrie in peste 30 de orase, informeaza compania.
Dintre contractele semnate, 14% dintre clienti sunt abonati noi ai UPC, 8% au migrat de la serviciul de televiziune analogica si 78% de la televiziunea digitala prin satelit (DTH) si cea prin cablu digital standard si DVR (digital video recorder).

“Nivelul vanzarilor in acest interval scurt de timp se situeaza peste estimarile noastre initiale si confirma faptul ca piata este pregatita. Suntem extrem de optimisti in ceea ce priveste vanzarile pe acest segment pana la sfarsitul anului, avand in vedere interesul crescut din partea clientilor”, a declarat Severina Pascu, directorul financiar al UPC Romania.

In urma cu o luna, odata cu lansarea televiziunii HD reprezentantii UPC estimau ca, in 2010, cel putin intre 5-10% dintre abonatii de cablu digital vor alege serviciile de televiziune de inalta definitie. La finalul lui septembrie, UPC inregistra 202.900 de utilizatori de cablu digital.

In prezent, prin serviciile de televiziune HD se pot viziona posturile TVR HD, Pro TV HD, Eurosport HD, History HD si Fashion TV HD, in urmatoarea perioada urmand sa fie adaugate si alte canale.

In 2008, UPC a inregistrat pierderi de 100 milioane euro, la o cifra de afaceri de 137,6 milioane.

Vezi ce numar de clienti are UPC si pentru celelalte servicii oferite.



Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri