Romtelecom, cel mai mare operator de telefonie fixa pe piata locala, incearca sa atraga clienti oferind noilor abonati rezidentiali un serviciu de asigurare de sase in luni in cazul in care acestia isi pierd locul de munca.
Asigurarea oferita gratuit la activarea oricarui serviciu (telefonie, internet, televiziune) este in parteneriat cu Astra Asigurari, una dintre cele mai importante companii in domeniu si consta in subventionarea abonamentelor pentru sase luni în caz de somaj.

De asemenea, asigurarea ofera acoperire la deces si invaliditate din orice cauza si are valabilitate de un an de la activarea acesteia.

Pentru a beneficia de asigurare clientul trebuie sa prezinte reprezentantilor Astra dovada scrisa emisa de Oficiul de Somaj din sectorul sau judetul în care domiciliaza.

In primele noua luni ale acestui an veniturile Romtelecom au fost mai mici cu 7,2% fata de cele 656,4 milioane euro din septembrie 2008, veniturile mai mici ale companiei fiind cauzate de diminuarea incasarilor cu 15% pe segmentul de voce, potrivit raportului OTE, grupul grec care detine 54,01% dintre actiunile Romtelecom.

Pentru a se dezvolta in urmatorii ani strategia operatorului telecom este sa creasca numarul de clienti la serviciile de televiziune digitala prin satelit (Dolce) si internet (Clicknet).

Totodata, pentru a fi cat mai putin afectata de criza, Romtelecom a luat masuri de reducere a costurilor printre acestea numarandu-se diminuarea cheltuielilor salariale cu 19%, a costurilor echipamentelor cu 27% si a numarului de angajati cu 2,6% la 10.206 de persoane de la 10.478 de salariati in septembrie 2008, in companie fiind implementat un plan care cuprinde 13 masuri anticriza.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri