Comisariatul Judetean pentru protectia Consumatorului Cluj a amendat operatorul de telefonie mobila Cosmote cu 30.000 de lei, pentru practici comerciale incorecte, si a dispus retragerea de la comercializare a tuturor cartelelor din cadrul campaniei "Cartela de suporter".
Directorul CJPC Cluj, Mircea Radu, a afirmat ca, de fapt, Cosmote promite 2.000 de minute, dar prin sistemul de taxare a primelor trei minute, in mod unitar, numarul de minute e mult mai mic.

"In urma unei solicitari a unui operator economic, in baza Legii 363/2007, privind practici comerciale incorecte, s-a analizat campania derulata de operatorul economic Cosmote, acele 2.000 de minute oferite in cadrul campaniei «Fii suporter clujean». Am luat decizia de a stopa aceasta campanie prin retragerea de la comercializare a cartelelor si a materialelor publicitare privind promotia din mass-media si de pe publicitate stradala. Cele 2.000 de minute nu sunt de fapt 2.000, pentru ca operatorul taxeaza la trei minute, deci primele trei minute sunt indivizibile, indiferent ca avem apel de o secunda, de cinci secunde, deci consumatorul e taxat la valoarea a trei minute. Azi s-a luat decizia intreruperii acestei campanii si ieri am dat amenda de 30.000 de lei", a declarat Radu.

Acesta a mai spus ca promotia include o componenta online prin care consumatorii sunt anuntati ca vor fi despagubiti pentru situatiile in care convorbirea e intrerupta daca nu are semnal, insa aceasta clauza e stipulata in contract. "Aceasta oferta este facut cu scopul inducerii in eroare a consumatoului, prezentand ca pe o favoare un drept al consumatorului prevazut in contract", a spus directrorul CJPC Cluj.

De cealalta parte, Cosmote intentioneaza sa conteste actiunile intreprinse de Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor (CJPC) Cluj.

"Compania considera ca a comunicat oferta sa intr-o maniera transparenta si corecta si asteapta ca autoritatile relevante sa se pronunte pe acest subiect", potrivit oficialilor Cosmote.

Mircea Radu a adaugat ca oferta de 2.000 de minute poate fi activata doar de doua ori pe luna si in anumite conditii, daca ai 4,5 euro credit. "Nu sunt toate elementele de informare trecute pe panourile media."

Mircea Radu sustine ca CJPC Cluj a comunicat Cosmote decizia privind amenda si intreruperea campaniei.

Cosmote Romania a anuntat ca va contesta amenda de 30.000 de lei primita de la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor (CJPC) Cluj pentru practici comerciale in cadrul campaniei “Cartela de suporter”.

Intr-un comunicat de presa, compania de telefonie mobila anunta ca va contesta si decizia CJPC Cuj de a opri de la comercializare cartelele din cadrul campaniei si de a indeparta reclamele din presa si panourile publicitare care au legatura cu campania.

“Cosmote Romania intentioneaza sa conteste actiunile intreprinse de Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor (CJPC) Cluj.

Compania considera ca a comunicat oferta sa intr-o maniera transparenta si corecta si asteapta ca autoritatile relevante sa se pronunte pe acest subiect. Cosmote Romania a fost intotdeauna deschisa in comunicarea produselor si serviciilor sale prin intermediul tuturor canalelor importante pentru consumatori. Scopul companiei este sa raspunda nevoilor de comunicare reale ale utilizatorilor si va continua sa isi indeplineasca promisiunea de a oferi clientilor cele mai relevante produse si servicii pentru valoarea platita”, se arata in documentul mentionat.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri