Producatorul chinez de computere Lenovo a anuntat vanzari de peste 4,1 miliarde dolari in trimestrul al treilea, in crestere cu 19% fata de trimestrul anterior, scrie Bloomberg.

In cel de-al doilea trimestru fiscal, incheiat la 30 septembrie 2009, Lenovo a inregistrat cea mai mare cota de piata atinsa de companie pana in prezent si un profit operational de aproximativ 43 milioane dolari, in crestere cu 14% fata de trimestrul anterior.

In aceasta perioada exportul de PC-uri a crescut cu 2,3% la nivel mondial.

Lenovo a continuat in al doilea trimestru programul de restructurare, prin care spera sa devina mai competitiv si mai eficient din punct de vedere operational.

Ca urmare a programului de restructurare, producatorul chinez se asteapta la economisirea a 300 milioane dolari in baze anuale. In al doilea trimestru fiscal, Lenovo a avut de achitat costuri de restructurare in valoare de 3 milioane de dolari.

Laptop-urile reprezinta in continuare cea mai mare pondere din vanzarile globale ale companiei, generand 63% din vanzarile totale ale producatorului. Vanzarile globale de laptop-uri au crescut cu 37% pe baze anuale, in timp ce industria a crescut cu 16%. Veniturile provenite din vanzarea de laptop-uri a fost de 2,6 miliarde dolari, in scadere cu 1% fata de anul trecut.

Vanzarile de computere tip desktop au scazut cu 13% pe baze anuale in al doilea trimestru la aproximativ 1,5 miliarde dolari, sau 35% din veniturile totale ale Lenovo.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri