„Strategia noastra este aceea de a oferi clientilor nostri un pachet de servicii de comunicatii complet, accesibil oricarei familii din Romania”, a declarat Florin Nemes, cordonator de marketing si PR al RCS & RDS.
Operatorul cu afaceri de 386,7 milioane de euro in 2008 incearca prin aceasta oferta sa faca fata competitiei acerbe din partea Romtelecom si UPC Romania, care au anuntat in ultimele saptamani oferte promotionale, si, implicit, sa diminueze pierderile de aproximativ 22,9 milioane de euro de anul trecut (fata de un profit de 18,5 milioane de euro in 2007) si datoriile de aproape 613,3 milioane de euro.
In urma cu o saptamana, UPC Romania, al doilea operator pe piata de cablu TV, lansa o promotie similara prin care ofera trei luni gratis pentru orice abonament nou, clientii putand economisi pana la 384 lei pe an, in functie de serviciul ales, conform reprezentantilor companiei.
Pe de alta parte, la finalul saptamanii trecute, Romtelecom anunta un serviciu prin care cei care se vor abona la serviciile operatorului si ulterior isi vor pierde locul de munca vor primi subventii din partea companiei timp de sase luni la plata abonamentului.
Odata cu aceasta oferta de patru servicii la pret de doua, RCS&RDS a lansat si campania de promovare „Digi - telecomunicatii pentru familia ta”, compania finalizand unificarea brandurilor sale sub numele Digi.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: