RCS&RDS, cel mai important jucator pe piata locala de cablu TV si Internet, incearca sa atraga noi clienti lansand o oferta prin care viitorii utilizatori pot cumpara cele patru servicii ale operatorului (televiziune prin cablu si satelit, telefonie fixa si mobila) la pret de doua, adica pentru 52 de lei inclusiv TVA.
Totodata, compania lanseaza si o promotie prin care cei care achizitioneaza intre 16.11.2009 - 31.01.2010 toate serviciile oferite sau doar unul primesc trei luni de abonament gratuit.

„Strategia noastra este aceea de a oferi clientilor nostri un pachet de servicii de comunicatii complet, accesibil oricarei familii din Romania”, a declarat Florin Nemes, cordonator de marketing si PR al RCS & RDS.

Operatorul cu afaceri de 386,7 milioane de euro in 2008 incearca prin aceasta oferta sa faca fata competitiei acerbe din partea Romtelecom si UPC Romania, care au anuntat in ultimele saptamani oferte promotionale, si, implicit, sa diminueze pierderile de aproximativ 22,9 milioane de euro de anul trecut (fata de un profit de 18,5 milioane de euro in 2007) si datoriile de aproape 613,3 milioane de euro.

In urma cu o saptamana, UPC Romania, al doilea operator pe piata de cablu TV, lansa o promotie similara prin care ofera trei luni gratis pentru orice abonament nou, clientii putand economisi pana la 384 lei pe an, in functie de serviciul ales, conform reprezentantilor companiei.

Pe de alta parte, la finalul saptamanii trecute, Romtelecom anunta un serviciu prin care cei care se vor abona la serviciile operatorului si ulterior isi vor pierde locul de munca vor primi subventii din partea companiei timp de sase luni la plata abonamentului.

Odata cu aceasta oferta de patru servicii la pret de doua, RCS&RDS a lansat si campania de promovare „Digi - telecomunicatii pentru familia ta”, compania finalizand unificarea brandurilor sale sub numele Digi.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri