Orange continua procesul de segmentare a pietei printr-un nou tip de abonament

Orange Romania, cel mai mare jucator din piata de telefonie mobila, a adaugat un nou tip de abonament in portofoliu, Pinguin, care ofera convorbiri nelimitate in retea cu grupul favorit.

Cu abonamentul Pinguin de 9 euro, clientii Orange isi pot alege 2 numere favorite, cu Pinguin de 12 euro pot alege 3 numere, cu Pinguin de 15 euro - 4 numere, iar cu Pinguin de 20 euro - 5 numere favorite.

In functie de abonamentul Pinguin ales, clientii primesc intre 400 si 1.100 de minute in retea pentru apeluri catre alte numere decat cele din grupul favorit si intre 100 si 200 minute pentru apeluri catre alte retele nationale. Cei care aleg un abonament Pinguin pot achizitiona un telefon mobil la preturi incepand de la 1 euro.

"Lansarea celui de-al patrulea plan tarifar in portofoliul de abonamente face parte din strategia care sta la baza conceptului de segmentare a ofertelor in functie de necesitatile clientilor. Am creat noile abonamente dupa ce am analizat sugestiile clientilor nostri", a declarat Bianca Bardas, consumer marketing manager-postpay Orange Romania.

In septembrie, Orange a initiat un proiect de transformare a portofoliului de abonamente prin introducerea unui concept de segmentare a pietei, care a grupat abonamentele sub trei simboluri care definesc tipologii diferite de comunicare ale clientilor - Delfin, Pantera si Fluture.

Compania de telecomunicatii a lansat recent o platforma de blog care poate fi accesata de pe calculator prin Internet sau de pe telefon, prin serviciul Acces WAP oferit de Orange.

De la inceputul anului, cel mai mare operator de telefonie mobila de pe piata locala a ajuns la venituri de 800 milioane euro, mai mici cu 18,1% fata de cele 977 milioane euro obtinute intre ianuarie si septembrie 2008.

Citeste cum vede seful Orange Romania declinul vanzarilor la 9 luni

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri