Producator de computere Dell, care a pariat pe site-urile de retele sociale pentru a creste vanzarile de computere, a anuntat ca promotiile de pe site-ul de microblogging Twitter au generat mai mult de 6,5 milioane dolari in comenzi pentru computere, accesorii si soft-uri, scrie Bloomberg.

Numarul utilizatorilor care s-au abonat pentru mesajele cu oferte Dell au crescut cu 23% in ultimele trei luni si au ajuns la 1,5 milioane, a declarat Manish Mehta, vicepresedinte al diviziei online a Dell. Mai mult de 100 de angajati au trimis mesaje cu 140 de caractere catre 35 de canale diferite.

Dell, al treilea producator de PC-uri, a inceput sa foloseasca Twitter in urma cu doi ani pentru a atrage noi consumatori. Cei aproximativ 6,5 milioane dolari reprezinta suma totala generata prin interactiunea directa prin Twitter de-a lungul timpului. In timp ce aceste vanzari sunt o parte foarte mica din veniturile anuale ale Dell de aproximativ 61,1 miliarde dolari, compania considera Twitter una dintre cele mai importante modalitati de interactiune cu consumatorii, a declarat Mehta.

Dell a atras utilizatori Twitter din 12 tari. De exemplu, utilizatorii Twitter din Brazilia au cheltuit aproximativ 800.000 de dolari in ultimele opt luni, a declarat Mehta.

Dell are 3,5 milioane de utilizatori in mediul online prin intermediul retelelor sociale si a propriei comunitati de site-uri, inclusiv Direct2Dell.com si IdeaStorm, a declarat Mehta.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri