Google ar putea intampina probleme in achizitia companiei de publicitate digitala AdMob, dupa ce doua grupuri de consumatori au cerut Comisiei Federate de Comert din SUA (FTC) sa blocheze tranzactia de 750 de milioane de euro pentru ca aceasta ar putea influenta competitia in detrimentul consumatorilor, scrie cotidianul american The Wall Street Journal.
”Consumatorii vor avea parte de preturi mai mari, mai putina inovatie si mai putine optiuni de a alege”, afirma John M. Simpson, sustinator din partea grupului Consumer Watchdog. AdMob este specializata in vanzarea de reclame afisate pe ecrane de mici dimensiuni, cum ar fi iPhone sau Blackberry

"Avem incredere ca FT va concluziona ca piata de publicitate interactiva va ramane foarte competitiva si dupa incheierea acestei tranzactii”, afirma Adam Kovacevich, purtatorul de cuvant al Google.

Cererea grupurilor de consumatori “Consumer Watchdog” si “Center for Digital Democracy” vine dupa ce oficialii motorului de cautare american au afirmat ca saptamana trecuta Comisia Federata de Comert a SUA a cerut mai multe informatii despre posibila achizitie care ar putea fi a treia cea mai mare tranzactie din istoria Google.

In afara problemelor de competitie cele doua grupuri sustin ca achizitia ridica si probleme in privinta vietii private, Consumer Watchdog si The Center for Digital Democracy afirmand ca AdMob si Google strang informatii despre tipul de consum al clientilor, inclusiv despre adresele unde locuiesc acestia

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri