Romtelecom, cel mai important operator de telefonie fixa de pe piata locala, a lansat noi servicii pentru numarul 1951, numarul de aflare a informatiilor lansat in urma cu 35 de ani de catre companie. Astfel, prin noile facilitati, persoanele interesate pot afla preturi practicate de peste 300 de magazine online si sa afle informatii despre trafic, mersul trenurilor, horoscop ori retele culinare.
La numarul 1951 erau oferite in mod traditional informatii despre cursul valutar, rezultatele la tragerile loto, codurile postale, lista farmaciilor non-stop, prognoza meteo, dar de acum serviciul ofera si date comparative privind preturile pentru peste 20 de categorii de produse disponibile in magazinele din Romania, folosind ca sursa site-ul www.price.ro.

Modernizarea serviciului 1951 a inceput din primavara 2009 si, ca urmare a semnarii unor parteneriate, cei care apeleaza acest numar pot afla informatii despre trafic, mersul autocarelor si autobuzelor, rutele nationale si externe ale mijloacelor de transport, concerte si evenimente culturale, locatii ale unei banci ori datele sarbatorilor religioase.

Serviciul este disponibil din orice retea fixa si mobila din Romania, pentru apelurile din reteaua Romtelecom tariful fiind de 0,20 euro/apel plus 0,25 euro/minut, fara TVA.

Initiativa Romtelecom face parte din strategia operatorului de a se tranforma dintr-o fosta companie de telefonie fixa in una care ofera servicii diferite, printre care Internet, televiziune digitala si televiziune prin Internet, toate acestea punand accentul pe divertisment.

In primele noua luni din 2009, Romtelecom a avut venituri de 609,4 milioane de euro, mai mici cu 7,2% fata de cele 656,4 milioane euro de la finalul lui septembrie 2008.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri