Urmatoarea versiunea a Nexus One, telefonul lansat pe 5 ianuarie de Google, ar putea fi pentru sectorul corporate, motorul de cautare lucrand deja la acest model, scrie cotidianul american The Wall Street Journal.
Telefonul, care acum se adreseaza in special segmentului consumer ar putea avea atasata si o tastatura, a declarat Andy Rubin, cel care a dezvoltat sistemul de operare Google pentru telefoane inteligente Android, in cadrul conferintei All Things Digital, organizata de ziarul economic.

Potrivit revistei PC World, Nexus One este un telefon care deocamdata nu poate satisface cerintele de business ale celor din companii, din cauza lipsei unei tastaturi fizice.

Un astfel de dispozitiv ar putea deveni o importanta amenintare pentru compania canadiana Research in Motion care realizeaza telefoanele Blackberry, aceasta detinand o cota importanta pe piata telefoanelor pentru companii.

Telefonul Google este realizat de HTC, unul dintre cei mai mare producatori de telefoane inteligente la nivel mondial, iar in SUA poate fi cumparat pentru 530 dolari fara abonament si pentru 180 dolari la un abonament pe doi ani la T-Mobile, divizia de telefonie mobila a Deutsche Telekom, cel mai mare grup de telecomunicatii european.

In Europa, telefonul va putea fi cumparat cel mai curand in cateva saptamani de la Vodafone, operatorul de telefonie care va comercializa Nexus One la nivel european, scrie phandroid.com, un site dedicat platformei Android.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri