Mio, unul din principalii jucatori ai pietei locale de sisteme de navigatie, considera ca in 2010 piata locala de dispozitive GPS poate atinge un volum de 60.000 de unitati, apropiat de nivelul de anul trecut.
“Echipamentele GPS au in continuare un potential urias, avand in vedere numarul mare de autoturisme si rata mica de penetrare a acestui tip de echipamente in piata locala (pana in 10%)", a declarat Sergiu Gansca (foto), director de marketing si vanzari Mio pentru Romania.

Conform estimarilor Mio, compania a vandut in 2009 pe piata autohtona 32.000 de dispozitive GPS, intr-o piata estimata la 60.000 de unitati.

Vanzarile inregistrate in ultimul trimestru au fost de 7.000 de untitati vedetele incontestabile ale lui 2009 fiind modelele din gama Spirit.

Oficialii companiei considera ca in 2010 piata locala de dispozitive GPS poate atinge nivelul anului 2009. Cu toate acestea, se asteapta o crestere a cererii pentru dispozitivele din segmentul premium, care ofera functii suplimentare si imbunatatesc experienta de navigare a utilizatorilor.

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri