Distribuitorul autorizat Siemens Beia Consult International estimeaza un 2010 mai bun din punct de vedere al afacerilor fata de anul care a trecut, mizand in special pe castigarea de noi proiecte.
"Am avut un 2009 mai slab decat anul anterior, desi ne asteptam ca cifra de afaceri sa stagneze. A fost insa o situatie normala, daca tinem cont de faptul ca anul trecut, intreaga piata a fost afectata de criza economica si a avut o activitate mai redusa decat de obicei", a declarat George Suciu, manager general al Beia.

Compania si-a marit portofoliul de clienti anul precedent, cu precadere in zona privata. "Am castigat clienti noi din diverse industrii", mentioneaza managerul Beia.

Desi distribuitoul Siemens a participat la licitatiile publice, acest segment i-a adus doar circa 25% din totalul business-ului realizat.

La inceputul acestui an, Beia a castigat un proiect destul de important in zona de cercetare, dupa cum spune reprezentantul companiei. "Valoarea proiectului si compania cu care vom colabora sunt date pe care nu le putem dezvalui inca", a spus el.

Daca 2009 nu a fost pe masura asteptarilor companiei cu experienta in proiecte pentru centrale telefonice, retele de centrale telefonice si solutii de comunicatii avansate, Suciu crede ca 2010 va fi mai bun, cel putin la nivelul afacerilor.

Piata insa, potrivit acestuia, isi va mentine ritmul la nivelul de anul trecut.

Beia Consult International are peste 40 de angajati si aproximativ 40 de parteneri in toata tara.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri