Furnizorul de solutii de securitate global Check Point a inregistrat in anul fiscal 2009 venituri totale de 924,4 milioane dolari, reprezentand o crestere de 14% fata de 2008.
"Rezultatele au depasit estimarile noastre atat in ceea ce priveste profitul, cat si castigurile per actiune. Vanzarile produselor noastre au inregistrat, in ultimul trimestru al anului trecut, cea mai mare crestere secventiala din istoria companiei. Aceasta crestere s-a realizat in toate regiunile si la nivelul tuturor liniilor de produse", a spus Gil Shwed, presedinte si CEO Check Point Software Technologies.

In trimestrul patru din 2009, compania a obtinut venituri de 272,1 milioane dolari, cu 25 % de la an la an. Check Point a avut venituri de 233,6 milioane dolari in al treilea trimestru din 2009, reprezentand o crestere anuala de 17%.

Check Point a inregistrat o crestere a veniturilor in toate regiunile. Asia-Pacific a fost cea mai puternica, inregistrand un avans de peste 40% de la an la an.

Marginea operationala non-GAAP a companiei a crescut la 55% in 2009, fata de 53% in 2008, ca rezultat al cresterii veniturilor si sinergiilor generate de achizitia diviziei de dispozitive de securitate a Nokia, dupa cum arata Shwed.

Citeste un interviu acordat Wall-Street in luna decembrie a anului trecut de catre Lucian Barnea, directorul de vanzari si coordonatorul afacerilor Check Point in Romania, in care explica care a fost contextul general in piata de profil in 2009 si ce urmeaza in acest an.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri