eMAG, cei mai mare retailer online din Romania, cu afaceri de peste 70 de milioane de euro in 2008, a lansat un serviciu de returnare a produselor in maximum 30 de zile de la cumparare.
"ExtraGarantia de Retur" este un serviciu care se adreseaza atat persoanelor fizice, cat si celor juridice prin care clientii nemultumiti de prudusele alese le pot returna doar prin serviciul de curierat agreat (compania Fan Courier) sau in unul dintre showroomurile eMAG.

Garantia este oferita pentru achizitiile dintre 8 februarie - 30 aprilie 2010, iar serviciul nu afecteaza clauzele garantiei legale de 10 zile de renuntare la cumparare in cazul comertului la distanta.

Produsul returnat poate fi inlocuit sau clientul isi poate prima suma platita pentru achizitie in maxim 14 zile de la primirea produsului de catre eMAG.

Potrivit site-ului companiei, categoriile de produse care nu se pot returna decat daca sunt sigilate sunt licentele software, consumabilele, produsele de ingrijire personala, extensiile de garantii si produsele din categoria "servere"

De asemenea, nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii: produsul a fost adus pe "comanda speciala" sau nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat; etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc, imprimantele sau multifunctionalele ale caror consumabile au fost desigilate, licentele OEM activate (licente preinstalate pe notebook-uri sau sisteme desktop), echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate.

Piata de comert online este estimata sa ajunga la circa 350 de milioane de euro
in 2010, iar principalii competitori ai eMag sunt PCfun, Cel.ro si MarketOnline.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri