Romtelecom, cel mai important operator de telefonie fixa pe piata locala, a lansat o oferta prin care cei care se aboneaza online la serviciile de televiziune digitala prin satelit Dolce, pot primi cadou o imprimanta multifunctionala Epson, informeaza site-ul companiei.
Astfel, cei care comanda online pachetul Dolce Star + Dream, Dolce Star Uni + Dream sau Dolce Interactiv pot primi o imprimanta multifunctionala EPSON Stylus DX4450.

Oferta este valabila in limita stocului disponibil, pentru comenzile online primite intre 9 si 28 februarie si la promotie pot participa si clientii care vor sa isi prelungeasca abonamentul TV sau se migreze la un alt tip de abonament in perioada promotiei.

Tododata, cei care aboneaza pana la 31 martie la pachetul complet iDolce Maxim, pot beneficia de 50% reducere la taxa lunara, platind astfel 11,4 de euro cu TVA pentru toate canalele din grila Romtelecom Dolce Interactiv, inclusiv pentru cele care emit in format de inalta definitie.

"O campanie exclusiv online este un diferentiator intre canalele de vanzare, in vederea cresterii increderii consumatorului in comertul electronic. Aceasta facilitate face parte din strategia noastra de a ne extinde cat mai mult in zona online fiind astfel aliniati cu tendintele actuale ale pietei", a declarat pentru Wall-Street Alina Petri, director divizia portal in cadrul Romtelecom.

Managerul a adaugat ca nu poate face estimari in privinta numarului de utilizatori care vor fi atrasi de aceasta campanie, dar ca oferta va fi interesanta mai ales pentru cei care fac achizitii online.

Initiativa companiei vine in contextul in care operatorul doreste sa se indeparteze de imaginea de companie de telefonie fixa si sa castige tot mai multi clienti pentru serviciile de internet si televiziune.

Romtelecom a angajat-o in toamna anului trecut pe Oana Solca, fostul director de vanzari online al Orange, care a preluat functia de sef de propuneri online si dezvoltare web.

In primele noua luni din 2009, Romtelecom a avut venituri de 609,4 milioane de euro, mai mici cu 7,2% fata de cele 656,4 milioane euro de la finalul lui septembrie 2008.

Serviciul de televiziune Dolce avea 831.000 de utilizatori in toamna anului trecut, mai mult cu 49% fata de trimestrul al treilea din 2008 si genera venituri duble fata de luna septembrie din anul anterior.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri