Producatorul japonez de electronice Sony isi propune sa vanda cu 20% mai multe notebook-uri SonyVaio in 2010 fata de anul trecut, cand compania a avut vanzari de aproximativ 7.000 de unitati pe piata locala.
Anul trecut, compania estima sa vanda cu 15% mai multe notebook-uri fata de 2008, cand vanzarile au fost de circa 6.000 de exemplare, iar obiectivul de vanzari a fost atins, dupa cum a declarat Taiju Ishikawa (foto), branch manager al Sony in Romania.

"In 2010 vrem sa vindem cu cel putin 20% mai multe notebook-uri in Romania comparativ cu anul trecut", a mai spus Ishikawa.

De asemenea, compania vrea sa-si dubleze cota pe piata locala in acest an, la 4%. Sony a avut pe segmentul de laptop-uri aproximativ 2% din piata locala la finalul lui 2009.

Pe de alta parte, seful Sony in Romania spera ca anul acesta vanzarile de laptopuri la nivelul intregii piete sa creasca cu circa 5-10% fata de 2009, cand piata de la notebookuri era estimata la circa 300.000 de unitati de catre compania de cercetare International Data Corporation (IDC).

Acesta a mai declarat ca desi vanzarile de laptopuri au scazut cu aproximativ 50% anul trecut, gama de produse Sony Vaio a fost mai putin afectata intrucat adesea clientii au preferat sa stranga banii necesari achizitiei unui laptop mai scump, notebookurile Sony Vaio avand preturi intre aproximativ 3.000 si 8.000 de lei.

Sony a lansat noua serie de laptopuri Z, F, Y, EB si W, care sunt deja disponibile in mare parte dintre magazinele partenere companiei.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri