Google, cel mai popular motor de cautare online, a inceput sa indexeze actualizarile de statusuri de pe paginile Facebook pentru a introduce cautarile in timp real, scrie The Telegraph.

Aceasta integrare vine dupa ce in urma cu o saptamana motorul de cautare a inceput sa indexeze actualizarile utilizatorilor MySpace. De asemenea, motorul de cautare integreaza de la sfarsitul anului trecut si mesajele postate pe reteaua sociala Twitter.

Aceasta este pentru prima data cand Google integreaza informatii Facebook in rezultatele sale de cautare. Totusi, integrarea este mult mai limitata decat in cazul acordului dintre reteaua sociala si motorul de cautare Bing de la Microsoft.

Google poate indexa doar actualizarile de pe platforma Facebook Pages, care sunt pentru organizatii, companii, celebritati si formatii si actioneaza mai mult ca un instrument de marketing.

Bing poate indexa actualizari ale utilizatorilor care doresc sa le faca publice. Relatia dintre Facebook si Microsoft este mai apropiata deoarece gigantul software este investitor in reteaua sociala si asigura cautarile retelei sociale.

Sheryl Sandberg, directorul operational al Facebook, a anuntat ca respectivele acorduri de indexare atat cu Bing cat si cu Google nu au fost influentate de termeni financiari.

In timpul anului trecut, cresterea popularitatii Twitter a inceput sa faca motoarele de cautare obisnuite mai "incete si sa fie depasite de actualizarile in timp-real".

Aceste modificari de comportament al consumatorilor au determinat atat Google cat si Bing sa colaboreze cu Twitter, MySpace si Facebook cu tendinta de a face cautarile mult mai rapide si mai relevante.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri