Producatorul american de computere Apple ar putea amana sau limita lansarea tabletei iPad din cauza unor probleme de productie, sustine un analist al companiei Canaccord Adams, scrie PC World.

Analistul Peter Misek a declarat ca furnizorul taiwanez Hon Hai Precision s-ar putea confrunta cu o intrerupere a productiei sau cu un deficit de componente.

O problema de productie a companiei Hon Hai Precision, subcontractorul care asambleaza efectiv iPad-ul, ar putea limita lansarea din Statele Unite, iar numarul unitatilor disponibile in luna martie va fi de 300.000, in scadere fata de estimarea initiala a companiei de un milion de unitati.

Apple nu a publicat o data oficiala a lansarii sau numarul modelor care vor fi puse in vanzare. Compania a anuntat ca modelele Wi-Fi vor fi vandute la sfarsitul lunii martie, iar modelele 3G vor fi vandute din aprilie in Statele Unite si in tarile selectate.

Totusi, Canaccord se asteapta ca Apple sa vanda 550.000 de iPad-uri in al treilea trimestru si 1,2 milioane in anul fiscal 2010.

iPad-ul va fi lansat pe continentul european in luna martie, iar pretul va fi peste cel cu care se comercializeaza tabletele in Statele Unite.

In urma cu o luna oficialii companiei Apcom, distribuitorul unic al Apple in Romania, declarau ca "deocamdata nu au intrat in posesia unor date oficiale", referindu-se la data lansarii pe plan national si la pretul pe care il va avea produsul aici.

"Insa noi suntem optimisti in legatura cu succesul de care se va bucura iPad in Romania. Foarte multi utilizatori din categoria publicului vizat stiu sa foloseasca si prefera sistemele multi-touch, navigheaza intens pe Internet, pentru business sau divertisment, sunt interesati de carti online si alte tipuri de continut multimedia", declara atunci Zsolt Kadar, marketing manager Apcom Romania.

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri